שלושה פרויקטים של מיתוג מחדש למקומות זכו בפרסי REBRAND

rebrandפרסי Rebrand מוענקים מדי שנה לתהליכי המיתוג מחדש הטובים בעולם בטווח רחב של תחומים. אחת לשנה פאנל של מומחי עסקים, שיווק ועיצוב מרחבי העולם נבחרים לשפוט בתחרות, במטרה להציג את תהליכי המיתוג מחדש הטובים והאפקטיביים ביותר. הפרסים מוענקים למגוון רחב ביותר של ארגונים, חברות ומוצרים, להלן המקומות שמותגו מחדש וזכו לפרסים בתחרות:

העיר אל ווא'אב, קטאר

אל וואאב - מיתוג מחדש

אל וואאב – מיתוג מחדש

העיר אל ווא'אב מציעה רמת חיים גבוהה לתושבים, מבקרים ותיירים. בנייה נמוכה, לא צפופה עם תחושת מקום חזקה, העיר אל ווא'אב ממוקמת בדוחא, ומוקפת בכבישים ראשיים וקרובה לרכבת התחתית שבבנייה ולכמה מבתי הספר הטובים ביותר בדוחא.

מטרת המיתוג מחדש הייתה לחדש את הפרויקט בשל ניהול ומיצוב כושלים. לשנות את התפישה של "פרבר פרטי" למקום פתוח, מקבל וחי. לשנות את הדימוי היוקרתי והשקט לדימוי חי ואנרגטי. לשנות את התפישה כי המקום מיועד לקטארים עשירים בלבד, ועוד.

האסטרטגיה החדשה כללה חזון של "השראה של פיתוח חיובי" בשילוב ערכים חדשים של שיתוף, אחריות, קדמה. התפישה האסטרטגית החדשה של פתיחות (לעסקים, לקדמה, לאדם) הובילה לביטוי הקריאטיבי החדש – הלוגו מסמל "עיר של חיים", כשכל שכבה מייצגת ביטוי של העיר. כל אזור בעיר קיבל זהות משלו כדי אפשר תתי מותג.

הזוכים בפרס עבור האסטרטגיה והעיצוב: Unisono – www.unisono.bh

מצגת זאת דורשת JavaScript.

תיירות Eastern Cape, דרום אפריקה

איסטרן קייפ- מיתוג מחדש לוגוהאיסטרן קייפ היא אחת מ-9 פרובינציות בדרום אפריקה. האזור מציע מגוון רחב של אטרקציות, כולל 800 ק"מ של חופים טבעיים כולל חופי רחצה יפיפיים, אולם זהו גם אחד האזורים העניים ביותר במדינה.

האתגר במיתוג מחדש היה למצב מחדש את האזור כיעד תיירות ולקדם את ההיצע שבו. הגדרת מסר יחיד, ייחודי ומובדל לאזור שיבלוט מול אתרי תיירות אחרים היה האתגר הגדול ביותר, בעיקר מכיוון שלאזור יש מגוון רחב ביותר של הצעות לתיירים.

לאחר התייעצות מעמיקה עם בעלי עניין באזור נערך מחקר ופותח המותג. בעקבות המיתוג מחדש האזור הפך להיות ברור יותר ונגיש יותר לציבור. המיצוב החדש הצליח מאד וכלל פיתוח של מגוון מוצרים שהביאו להגדלת ההכנסות.

הפרס עבור האסטרטגיה והעיצוב הוענק ל: Boomtown Strategic Brand Agency – www.boomtown.co.za

מצגת זאת דורשת JavaScript.

דרום טאהואה, קליפורניה, ארה"ב

דרום טאהואה - מיתוג מחדש 1המיתון הגביר את התחרות על מספר מצומצם יותר של תיירים בקליפורניה והוביל לצורך להיות ברור והחלטי יותר לגבי המותג. יש למעשה שני מקומות בקליפורניה הקרויים אגם טאהואה, דרומי וצפוני, ובינהם מספר אתרים מפוזרים ולא מסומנים וכן אתרי סקי.

האסטרטגיה בחרה, במקום להציג את המגוון והכמות המוצעת באזור, לאמץ את הרעיון שזהו המקום לתייר הפעיל כל היום וכל הלילה. כדי להציג רעיון חדש וצעיר זה, הוצע שם חדש, כזה שיהיה חד משמעי אך קליל – Tahoe South, ואחר כך פותחה השפה השיווקית סביב השם החדש.

פונט ייחודי עוצב בסגנון כתב יד, שאפשר לשלט את האזור מחדש ולהשאר מודרניים. עם הצבעוניות העשירה והמעוררת – אדומים של עץ הסקויה, חומים של עץ האורן, ומגוון של ירוקים, השפה היא יחודית והיסטורית, אבל מהנה. המותג החדש קיבל גם אתר אינטרנט מעודכן, המבוסס על מדיה חברתית, ומהנה כמו המקום עצמו. בנוסף פותחו מוצרים מסחריים ופרסום לטלוויזיה ושלטי חוצות.

הפרס עבור האסטרטגיה והעיצוב הוענק ל: Duncan/Channon – www.duncanchannon.com

מצגת זאת דורשת JavaScript.

בתחרות יש גם זוכים ישראלים: פדי מרגי, שעיצב מחדש את אריזות אבקות הכביסה "סוד", וחברת פירמה עבור מיתוג פארן

מאמרים קשורים: האתרים והאפליקציות לערים שזכו בפרסי Webbi | הזוכים בפרסי RegioStars | הפארק בברלין שזכה בפרס האירופי להפחתת רעש | תחרות בלומברג לערים טובות יותר- נבחרו 20 הפיינליסטים | הזוכים בפרס האירופי למרחבים ציבוריים



כתיבת תגובה