דירוג שדות התעופה בעולם. איזה שדה הוא הטוב ביותר, ואיפה ממוקם שדה התעופה בן גוריון?

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

שדות התעופה הטובים בעולם

שדות התעופה הטובים בעולם

Skytrax מפרסם את הפרסים לשדות התעופה, ומכריז כי שדה התעופה צ'נגי בסינגפור הוא הטוב בעולם לשנת 2013. השדה המדורג שני הוא איצ'יאון בקוריאה, והשלישי הוא סכיפול באמסטרדם. עוד ממוקמים בעשירייה הראשונה הונג קונג (4), בייג'ינג (5), מינכן (6), ציריך (7), וונקובר (8), טוקיו (9) וסוגר את עשירייה הראשונה שדה התעופה היתרו בלונדון.

היתרו הוא שדה התעופה הטוב ביותר לקניות, וטרמינל 5 בהיתרו הוא הטרמינל הטוב בעולם, על פי הדוח. סכיפול זוכה לציונים גבוהים בכל המדדים ומדורג רביעי באוכל, שני בבילוי, רביעי בהחלפת טיסות ושלישי בקניות. איצ'יאון קוריאה מדורג שלישי באוכל, שלישי בבילוי, ושני בהחלפת טיסות. צ'נגי בסינגפור גם כן מדורג גבוה בכל המדדים- 5 באוכל, 1 בבילוי, 1 בהחלפת טיסות, ו-4 בקניות.

שדות התעופה שהציגו את השיפור הגדול ביותר השנה הם שדה התעופה של פרנקפורט (1), איסטנבול (2), לונדון גאטוויק (3), אטלנטה (4), ומוסקבה (5).

שדה התעופה בן גוריון תל אביב סוגר את דירוג 100 שדות התעופה הטובים בעולם (עלייה של מקום אחד משנה שעברה). בן גוריון מדורג במקום השישי באזור המזרח התיכון, אחרי אבו דאבי, דובאי, בחריין, דוחא ומוסקט. עובדי נמל התעופה בן גוריון מדורגים במקום החמישי באזור המזרח התיכון. בצפון אמריקה מדורג שדה התעופה של וונקובר ראשון, סינסנטי שני ודנוור שלישי, ובמערב אירופה מדורגים ראשון סכיפול ואחריו 4 שדות התעופה של לונדון: היתרו (2), לונדון סיטי (3), גאטוויק (4), וסטנסטד (5).

מאמרים קשורים: עתיד הערים תלוי בשדות התעופה שלהן | הקרב העולמי בין שדות תעופה ואיך הוא משפיע על הכלכלות | שדה התעופה לונדון יהפוך לשדה חכם | נפתח שדה התעופה החדש בעמאן | תכנית נתב"ג 2020 לשדה תעופה בים



כתיבת תגובה