עיצוב הבולים לציון המשחקים האולימפיים, לונדון 2012

חברת hat-trick עיצבה סדרה של 4 בולים לציון המשחקים האולימפיים בלונדון. בסדרה מככבים אתרים אייקוניים מהעיר לונדון, המשולבים בענפי ספורט שונים.

כל האתלטים המצולמים הם חברי הסגל האולימפי הבריטי, ומשתתפים במשחקים השנה. היה צורך, על פי המעצבים, לוודא כי האתלטים לא יהיה מזוהים בבולים, אבל שייצגו את הנבחרת. לצורך שילוב האתלטים בבולים באופן שיתאים למבנים המצולמים נערכו צילומים רבים, בזוויות שונות לספורטאים, ובאופן שיציג את ענף הספורט באופן הולם ומייצג. לאחר שצולמו האתלטים, יצא הצוות לצילומי האתרים בעיר, ולבסוף התמונות שולבו (ראה וידאו).

הרעיון לשלב את האתרים מהעיר והספורטאים נולד כבר בתחילת התהליך, אולם נבדקו אופנים רבים לישמו. לבסוף נמצא כי הדרך שנבחרה היא הדרך הטובה ביותר, בעיקר בעיצוב בקנה מידה כה קטן (בולים). למרות קנה המידה הקטן של הבולים, עיצובם הוא תהליך מורכב ביותר שארך במקרה הזה כ-15 חודשים.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

מאמרים קשורים: מיתוג המשחקים האולימפיים לונדון 2012 | מי עיצב את לוגו האולימפיאדה וכמה שווה המותג? | עיצוב הכרטיסים והמדליות למשחקים האולימפיים | התחרות לאירוח האולימפיאדה ב-2020 – נותרו 3 ערים | מיתוג מונדיאל 2014 בברזיל



כתיבת תגובה