מי ברגל מי ברכב? איך תושבים בוחרים את כלי התחבורה, לפי מקום המגורים

תחבורה בלונדוןמפקד האוכלוסין שהתקיים בבריטניה ב-2011 מגלה את ההעדפות של הבריטים לגבי כלי התחבורה בהם הם בוחרים להשתמש, כדי להגיע לעבודה. ה"גארדיאן" מציג אותם במפות איטראקטיביות המציגות את העדפות התושבים לגבי אמצעי התחבורה, בחלוקה לאזורים, כשכל תא כולל 1,500 איש.

בדוגמה של לונדון נראית חלוקה ברורה למדי, כשתושבי מרכז לונדון, אינם משתמשים בכלי רכב פרטיים כלל, והשימוש בהם מתחיל באחוזים נמוכים רק בשכונות המרוחקות מהמרכז. בין 20%-50% מתושבי מרכז לונדון הולכי ברגל למקום העבודה. אופניים הם כלי תחבורה בו משתמשים עד כ-10% מתושבי שכונות לונדון, אולם נמצא פחות בשימוש ממש במרכז. בשכונות הצפון מזרחיות השימוש באופניים פופולרי יותר ומגיע עד 30% מהתושבים. התחבורה הציבורית באופן כללי מאד פופולרית בלונדון, ומשתמשים בה בין 30%-60% מהתושבים, ובמקומות מסוימים אף יותר. אחוז לא מבוטל מתושבי מרכז לונדון עובדים בבית או מהבית והאחוזים נעים בין 45% ועד 30% במרכז העיר.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

מאמרים קשורים: כך נראים 5 מיליון רוכבי אופניים בלונדון | הרכבת התחתית של לונדון חוגגת 150 שנה | בלונדון רוצים להעלות את נתיבי האופניים לאוויר | תחבורה ציבורית פרטית – האם זה הפתרון לתנועה בעיר? | עתיד התחבורה הוא באופניים החכמות



כתיבת תגובה