I Love New York – הלוגו האייקוני עובר שינוי

הלוגו האייקוני I Love New York, שפותח על ידי מילטון גלזר ב-1977 כדי לקדם את העיר, והפך לדוגמה הבולטת ביותר למיתוג ערים, משודרג עכשיו כחלק מקמפיין תיירות הקיץ של ניו יורק.

הקמפיין שהושק על ידי ממשלת ניו יורק עוצב על ידי סוכנות הפרסום BBDO, מחליף את הלב בדימויים כגון כדור ים, רכבת הרים, משולש פיצה ואחרים. כל הדימויים צוירו ביד על ידי ניו יורקרים ותיירים, שהתבקשו לצייר את חווית הטיול הטובה ביותר שלהם עבור הקמפיין. אתר מיוחד אשר מאפשר להעלות ולהוסיף דימויים הושק כחלק מהקמפיין. בנוסף הושקו מספר סרטוני בהם מככב הלוגו והעיצובים החדשים.

הקמפיין בעלות 5 מיליון דולר מנסה לעשות את מה שעשה הלוגו המקורי בשנות ה-70, שנחשב לקמפיין התיירות המוצלח אי פעם. הלוגו הניו יורקי הצליח כל כך, שכמעט בכל עיר בעולם ניתן למצוא גירסה מקומית שלו, הוא איבד מהייחודיות ומהקישור שלו לניו יורק, וכעת העיר רוצה "להחזיר" אותו לניו יורק.

ניו יורק היא יעד התיירות השלישי בגודלו בארה"ב, אחרי פלורידה וקליפורניה, וצפויה למשוך 51 מיליון תיירים השנה, שיכניסו לעיר 34 מיליארד דולר.

מאמרים קשורים: קמפיין התיירות לארה"ב | קמפיין התיירות לאטלנטיק סיטי | מיתוג התיירות לוונקובר | התכנית שתביא לניו יורק טיילת ותעלות | התחרות על קו הרקיע של ניו יורק



כתיבת תגובה