Australia Unlimited

אוסטרליה Unlimited פותחה על ידי M & C Saatchi לאחר התייעצות עם התעשייה, מכרז ציבורי, מחקרים מקומיים ובינלאומיים נרחבים. אחד הממצאים העיקריים של תהליך זה היה הרצון בצורה עכשווית ועקבית של הצגת המיתוג באוסטרליה ובעולם באותה דרך, כפי שמדינות אחרות כמו קנדה עשו במשך שנים רבות.

אוסטרליה Unlimited הוא זהות המותג – ביטוי הקיצור חזותית שמשקף את האופן העכשווי בו אוסטרליה רואה עצמה, והדרך שבה אנו רוצים להיראות על ידי אחרים. היא נועדה לשקף את חיוביותה של האומה ותושביה – אנשים יצירתיים, בטוחים בעצמם, שאפתנים ומעורבים בעולם.

החשיבה

ההתפתחות של אוסטרליה כבר מוכרת דרך רוח היזמות שלה, העמידות, יצירתיות והרצון הכביר של האוסטרלים להצליח, לא משנה מהו האתגר. זוהי האופטימיות הטבעית, תחושה של פוטנציאל עצום אשר שוכן בלב של המושג – אוסטרליה Unlimited. הוא אומר לנו – אוסטרליה היא המקום עבור אנשים לחשוב בגדול, לחבק הזדמנויות חדשות להגשים את השאיפות שלהם.

brandmark

הלוגו הוא ייצוג של אוסטרליה המסמל הצמיחה שלנו וההתרחבות. הוא מאמץ את הטוב ביותר של מי אנחנו ומדבר אל הטבע, ממוקד בעתיד של מאמצינו ואת הגישה שלנו כלפי חוץ והעניין שלנו בנושאים גלובליים. אנשים רבים מסתכלים על זה ורואים את הדימוי של אוסטרליה. יש הרואים חצים. אחרים יראו מגוון רחב של סמלים. זאת הפשטות הטבועה של הלוגו המאפשרת לאנשים ליצור נקודת המבט שלהם על אוסטרליה.

 סרטון – http://www.youtube.com/watch?v=Onab8IJLuLI

http://www.brandaustralia.gov.au/Home.aspx


One Comment on “Australia Unlimited”

  1. רן סגל הגיב:

    אני מסתכל על הלוגו ורואה בעיקר בומרנג (שהוא גם סמל של אוסטרליה).
    לגבי המיתוג – אני חושב שזו עבודה נחמדה, אבל לא יותר מזה, וזה קצת מפתיע בגלל שאחרי המיתוג הסופר מדובר של מלבורן, ציפיתי שגם המדינה תעמוד בסטנדרטים האלה, ולדעתי הם קצת משעממים.


כתיבת תגובה