אקספו 2012 למיתוג מדינות והשקעות באיינדהובן, הולנד

אקספו 2012 למיתוג מדינות והשקעות באיינדהובן, הולנד 06-08 במרס 2012 הוא כנס מדינות – עסקים ברמה גבוהה המביא פרויקטים, השקעות והזדמנויות עסקיות מרחבי העולם.
ב- EXPO NBI יוצגו חדשות בתחומי המכירה ברחבי העולם, פרויקטים בשותפות ציבורית – פרטית וחברות בינלאומיות היכולות להתאים לשיתופי פעולה. במהלך ועידת הסחר וההשקעות בין מדינות יקיימו משרדי ממשלה כנסים על הפרויקטים החשובים ביותר שלהם ועל השקעות במגזרים מרכזיים כחלק מתכנית הכנס.

בין המשתתפים יהיו:

פרו – PromPeru יציגו את קמפיין השיווק שלהם למשיכה של משקיעים ואת ההתאמה של עסקיהם.

וייטנאם – מר לה סואן דואונג, מנכ"ל סוכנות קידום הסחר וייטנאם (VIETRADE) מציג בכנס את הפוטנציאל של ההשקעה בפירות ים ויאטנמיים והחקלאות.

רוסיה – משלחת רמת דרג רוסית מאזורים כלכליים חשובים ביותר, כגון, קוסטרומה, טולה וטטרסטן יציג הזדמנויות השקעה ומסחר בתחומים רבים, כגון לוגיסטיקה, חקלאות וייעור.

אקוודור –  שגרירות אקוודור בהולנד תקדם הזדמנויות בהשראת התכנית הלאומית Good Living.  אלה כוללים את ענפי האנרגיות המתחדשות, ניהול פסולת מוצקה, ניידות בת קיימא, סחר הוגן, תיירות אקולוגית, משק המים ופיתוח של ידע טכנולוגי מתוחכם ביותר.

אתיופיה – שגרירות אתיופיה מציגה את הזדמנויות ההשקעה שלהם במגזרים הבאים: חקלאות, בניית כורים, מוצרי תעשיית עור.

אנגולה – משרד המסחר ומשרד הגיאולוגיה והכרייה ותעשיית הכרייה יציגו את הפרויקטים הנוכחיים שלהם, כמו גם את העסקים הפרטיים המובילים שלהם. משלחת ממשלתית ומסחר גדולה תהיה נוכחת על מנת לדווח על אחת הכלכלות המתפתחות בקצב המהיר ביותר בעולם.

גרמניה – משרד העו"ד והייעוץ המשפטי Strick יספק תמריצים להשקיע בנדל"ן הגרמני במהלך הסמינר שלהם.

רשימת המשתתפים כוללת גם את צ'אד, רומניה, פקיסטן, פולין, דרום אפריקה, קניה, טורקיה, אורוגוואי, גמביה, בלגיה, הולנד, לוכסנבורג ועוד

עבור המדינות המשתתפות NBI EXPO מציעה מקום פנוי באתר האינטרנט של האירוע כדי לקדם את המדינות שלהם. על דפים אלה מותג המדינה יוצג באמצעות קטעי וידאו, תמונות, קישורים, קידום מכירות ומידע מפורט על הזדמנויות, השקעה סחר ותיירות.

אתר הכנס: http://www.nbiexpo.com/

כתבות קשורות: כנס מיתוג וניהול יעדי תיירות באזור הים התיכון, מיתוג אוסטרליה, מדד עוצמת מותגי המדינות, מיתוג התיירות לויאטנם



כתיבת תגובה